Twórcy i organizatorzy ogólnopolskiej zbiórki na rzecz szpitali „Zanurzeni w miłości” i rekolekcji na Stadionie “PGE Narodowy” pragną teraz zwrócić uwagę na cierpienie kobiet, które dokonały aborcji, a dziś tego żałują.
Ks. Rafał Jarosiewicz (na zdj. z prawej razem z Janem Pospieszalskim i Dariuszem Kowalskim), jako inicjator akcji, chcąc by głos tych kobiet był został usłyszany latami zwracał się do firm z branży reklamowej – niestety bezskutecznie. Wreszcie – jak sam przyznaje – po wielu staraniach, pojawiła się możliwość, by przekaz o bólu kobiet po aborcji, na wielkoformatowym nośniku, dotarł do kilku milionów ludzi.
– Dziś projekt jest w zaawansowanym etapie przygotowania. Zebrano już 50 procent wymaganych kosztów potrzebnych do przygotowania kampanii pro-life – mówi Jan Pospieszalski, który wspiera inicjatywę ks. Rafała. Warto dodać, że potężna konstrukcja z reklamą pro-life zaplanowana jest przy bardzo uczęszczanym szlaku komunikacyjnym. Dzięki temu, jak obliczają eksperci, przekaz dotrze do wielu milionów ludzi. Czytelnicy naszego portalu mogą wesprzeć powyższy projekt, szczegółu tutaj: https://zrzutka.pl/zapobieganie-cierpieniu-kobiet-po-aborcji